2009. július 30., csütörtök

4. rész- Az átváltozás

10 perc múlva már haza is értünk Kissy-vel. Ledobtam a táskám és örültem, hogy mára nem kaptunk házit. Adtam egy kis kaját az én édes kutyusomnak majd bementem a nappaliba TV-t nézni. Az első adón egy farkasos dokumentumfilm volt. Tovább mentem, de nem volt túl sok a választék így inkább megnéztem azt a dokumentumfilmet. A felén elaludtam a nappali kanapéján és arra ébredtem fel, hogy kattan a bejárati ajtó zára. Felkaptam a fejem és oda néztem. Áhh csak Layla és Tina! Visszafeküdtem és becsuktam a szemem, de a nővérem felébresztett. - Emma! Nem zavar hogy 8 óra?- kérdezte idegesen.
- Tessék?- kaptam fel megint a fejem majdnem fejbe kólintva a nővérem. - Képzeld már ennyi az idő! Nincs leckéd?- kérdezte türelmetlenül. Látszott rajta hogy valami nagyon aggasztja, de nem a megfelelő idő kérdezősködni így válaszoltam. - Nem mára nem kaptunk! És tanulni se kell!- tettem hozzá gyorsan majd felkeltem és a szobámba szaladtam mielőtt bármit is kérdezhetett volna. Bezártam a szobám ajtaját és felhívtam Sarah-t a mobilján. 2 csörrent és felvette. - Háló?- kérdezte az ismerős hang. - Szia Sarah! Emma vagyok!- mondtam és leültem az ágyam szélére. - Helló! Miért hívtál? Valami baj van?- kérdezte ő is úgy, mint Layla. Megforgattam a szemem és már válaszoltam is a buta kérdésre. - Nem nincs semmi baj! Csak akartam már valakivel dumcsizni!- vallottam be és lefeküdtem az ágyamra. Sokkal kényelmesebb volt. - Ohh értem! Hát bocs, de nem én vagyok a legalkalmasabb személy erre, de ki vele!- sietettet izgatottan mire én mindenfélét mondtam neki ami a lelkemet nyomta. Az Árvaházról és egyéb dolgokról. Aztán a háttérből egy nőt hallottam aki Sarah nevét kiabálta. - Bocs le kell tennem az anyám majd holnap talizunk! Szia!- köszönt el én pedig mikor el akartam tőle köszönni már letette. A telefonomat beraktam az éjjeliszekrényemre majd kaparást hallottam az ajtó felöl. Kinyitottam és Kissy rontott be hozzám. Megcsóváltam a fejem majd lefeküdtem. Nem bírtam aludni és vonyítást hallottam nem messze innen. Ez eszembe jutatta a farkasos dokumentumfilmet. Aztán ugatás hallottam, de ezt már egész közelről. Ki mentem a mosdóba és észrevettem, hogy a hold most éppen gyönyörűen világít és kerek. Szinte hívogatott. Magamon kívül voltam mikor elindultam. Csak mentem a hold felé. Hangtalanul, mint egy szellem mentem le a lépcsőn és ki az utcára. Mikor magamhoz tértem egy tisztáson találtam magam ahol még két farkas is volt. De nem a megszokott farkasok. Az átlagnál másfél szer nagyobbak és engem bámultak. Mindketten szürkék voltak és a szemeik olyanok, mint a suliban látott lányé és fiúé. Közöttük hirtelen egy kisebb pont keletkezett. Olyan volt, mint a Hold csak kisebben. Aztán egyre nagyobb lett és felém közelesett. Már a két farkas is felállt és a mini Holdra és rám pillantottak oda-vissza. Egyre közelebb és közelebb ért a fény hozzám. Aztán újra kis fénypont lett belőle és egy surranással a testembe jobban mondva a szívembe "költözött". A másik kettő vonyításba tört ki és meghajoltak előttem majd én behunytam a szemem. Álmos voltam vagy csak ez az út merített ki? Nem tudom! Csak azt, hogy elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Ez tök jó:))
    Nekem nagyon tetszik:D
    Azért, van benne pár helyesírási hiba, de ez nem is lényeges, mert a mondanivalót átadja:))
    Gratula, alig várom már a folytatását;D

    VálaszTörlés
  2. Elképeszteően jól írsz :D Naon tetszik a töri:) pls nézz be hozzám és olvasd el a törimet :) Ha már ott vagy lekomentelnéd?kíváncsi vok a véleményedre :)(csak légyszi ne a chatbe)

    VálaszTörlés