2009. július 30., csütörtök

2. rész- Hazafelé

Layla-val hazafelé vettük azt irányt. Úgy vártam már hogy meglássa az új házamat. Vagyis nem az én házam, de valamilyen szinten igen. Lesznek új barátaim a suliban? Jó lesz az új sulim? Igen jövő hónapban szeptember és a suli kezdete. Kissy az ölemben feküdt. Nagyon aranyos kutyus volt és már az első pillanatban megszerettem és ő is engem. A füle tövét vakargattam és csak a kocsi halk hangját lehetett hallani. Aztán Layla törte meg a csendet.
- Emma! Forks-ban fogunk lakni egy ideig míg nem kapok munkát Los Angeles-ben. Az egyik barátnőm kölcsön adta a házát 1 évig. Addig kijárhatod sulit- mondta és újra előre nézett. Bólintottam. Szóval csak ideiglenes barátaim lesznek... jobb a semminél bár azért nem szeretném őket kihasználni. Forks olvastam el a táblát. Elég rideg helység az biztos. Mindenki megbámulta a kocsit de Layla-t ez nem érdekelte. Láttam a sulit. Elég nagy volt és mikor Layla leparkolt nem is volt messze szóavl én inkább majd gyalog megyek suliba. Kinyitotam az ajtót mire Kissy kiugrott az ölemből. Pár pillanatig azt hittem hogy el fog szaladni de úgy néz ki hogy jól nevelt kutya. Miért is? Mert leült az ajtó előtt és engem várt olyan "mikor jössz már?" nézéssel. Sóhajtottam egyett és eleget adtam a kívánságának. A bejárati ajtó már nyitva volt. Szépen be volt minden rakva. Egy emeletes ház volt. A földszinten volt a konyha és a nappali. Az emeleten pedig 2 szoba és egy fürdő. Layla bevezetett az én szobámba ami a folyosó végén volt balra. Beléptem rajta és az első ami szemet szúrt nekem hogy Kissy már le is telepedett az ágy végében levő kosárkájában. Nem csodálkoztam hisz már 10 óra volt. Jesszus! Holnap suli! Gyorsan lefürödtem és bementem Layla szobájába.
- Jó éj!- köszöntem neki.
- Neked is! ludj szépeket!- mondta majd lekapcsolta a villanyt én pedig bementem az én szobámba. Lefeküdtem és hallattam Kissy szuszogását majd mély álomba zuhantam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése